Indien er klachten zijn willen wij dat natuurlijk zo efficiënt mogelijk behandelen. Uiteraard staat het personeel u ten alle tijden te woord als er vragen en/of klachten zijn. Aangezien wij heel kleinschalig zijn, zijn onze lijnen kort en zullen ons uiterste best doe om samen met u tot een goede oplossing te komen.

Indien u liever schriftelijk een klacht wil indienen, kan dit via het bijgevoegde klachtenformulier.
Klachtenformulier F.O. Amberrosia
Dit kunt u opsturen naar:

Flexibele Opvang Amberrosia
Carel Willinklaan 99
1328 LJ Almere

Indien u echter toch wenst dat de klacht extern wordt bekeken, is Flexibele Opvang Amberrosia aangesloten bij de SKK, Stichting klachtencommissie Kinderopvang. Dit is een landelijke onafhankelijke stichting, die klachten beoordeeld vanuit de kinderopvang.

Gegevens van SKK zijn:

Stichting Klachtencommissie Kinderopvang
Postbus 21
3738 ZL Maartensdijk
Telefoon: 0900-0400034

E-mail: info@klachtkinderopvang.nl
Internet: www.klachtkinderopvang.nl

Als de oudercommissie ontevreden is over de gang van zaken op de opvang, dan is het verstandig om dit eerst met de opvang te bespreken. Mocht de oudercommissie er niet uitkomen met de opvang, dan kan er ook een externe klacht worden ingediend bij de SKK. 

Leuk bericht? Deel het!